Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Η ΕΝNΟΙΑ ΤΩΝ ΤΑΜΑΤΩΝ


ΤΑ ΨΥΧΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Μπορεί ο Θεός κατά το υπεροπτικό Εγώ σας, να σας έδωσε το δικαίωμα του δεσμείν και λύειν, όμως τα ψυχικά συναισθήματα, όπως της ελευθέρας βούλησης, είναι προσωπικό δικαίωμα, παραχωρημένο από τον Θεό σε κάθε Άνθρωπο.

Η θεολογία δεν σας επιτρέπει να έχετε κανένα δικαίωμα στα ψυχικά συναισθήματα μου, του πόνου, της χαράς, της ευγνωμοσύνης, της επιλογής του θρησκευτικού μου Πιστεύω και των αρχών του.

Και ως εκ τούτου, επειδή το ΤΑΜΑ είναι η υλοποίηση των ψυχικών συναισθημάτων μου, προς το εικονιζόμενο πρόσωπο, δεν επιτρέπω σε κανένα να παραβιάζει τον ψυχικό μου κόσμο ή να μου υπαγορεύει θρησκευτικούς ή ηθικούς κανόνες της δικής του επιλογής.       

Αυτός ο πρόλογος, αναφέρεται στην άφρονα ενέργεια σας να αφαιρέσετε τα τάματα από τα εικονίσματα και να τα <Φυλάξετε> σε τραπεζική θυρίδα και εν καιρώ και αυτοβούλως να τα ενθυλακώσετε προς κορεσμό της άθλιας απληστίας σας!!!

 Παράδειγμα τα χρήματα πoυ λάβατε από την επιτροπή του Αγίου Αθανασίου εκβιαστικά, χρησιμοποιώντας τον εκδικητικό αφορισμό, ποσό δρχ 2,234,341 τα καταθέσατε την 10-9-1999 στην  Εθνική τράπεζα αρ. λογαρ. 815,74344800 και έκτοτε   ανελήφθησαν δια της ρήσεως < μη χνώτο η αριστερά σου τι ποιοι η δεξιά σου>.

Πατέρες της εκκλησίας της Ερμιόνης σας πληροφορώ, ότι μεταξύ των ταμάτων που πήρατε από την Παναγίτσα του λιμανιού, είναι και ένα χρυσό πεντόλιρο, που έχω αφιερώσει στην παναγία το 1971 και σας παρακαλώ να το επιστρέψετε στη θέση του, ή άλλως να το παραδώσετε στην αδελφότητα < Ιωάννης ο ελεήμον> να το χρησιμοποιήσουν για τους σκοπούς της αδελφότητας.