Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

ΟΥ ΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕΑΥΤΩ ΕΙΔΩΛΟΝ, ΟΥΔΕ ΠΑΝΤOΣ ΟΜΟΙΩΜΑ


ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ

Υπάρχουν σκαλοπάτια που λόγο ποιητικής αδείας, εκφράζουν τον συναισθηματικό κόσμο ενός ερωτευμένου ζευγαριού, που τις περισσότερες φορές καταλήγουν στο εσωτερικό της εκκλησίας και ενώπιον Θεού και ανθρώπων, δίνουν όρκο αιώνιας αγάπης, έστω και αν οι προγαμιαία σχέσεις που ο Δημήτριος καταδικάζει και τις μαντρώνει ως βεβήλωση του χώρου, έχουν καρποφορήσει και ο ίδιος ευλογεί ταυτοχρόνως, δύο μυστήρια με περίσσια υποκρισία!                                        Όμως τα σκαλοπάτια των Ταξιαρχών που υπαινίσσεσαι έχουν άλλη σημασία, Ιστορική, Πολιτιστική, Θρησκευτική, και απορώ ως άξιος Άγιος Επίτροπος πως την αγνοείς.

Άγιε επίτροπε, ως έχουν καθιερώσει οι ιερείς των Ταξιαρχών, από την εποχή του αειμνήστου Φώτη, καθοδηγούμενη από την δόλια Αβρααμική βουλιμία που μεταφράστηκε σε περιουσιακό στοιχείο, που τους κατέστησε έτι πλουσιότερους.

Άγιε επίτροπε, δεν συνηθίζω να απαντώ σε κουκουλοφόρους, στη περίπτωση σου επειδή κατονομάζεις συμπατριώτες μας με το πραγματικό τους όνομα, θα πάρω θέση όχι ως συνήγορος των, αλλά ως φυσικός αυτουργός της κατηγορίας των <Ευσεβών> Ιερέων, περί συκοφαντικής δυσφήμισης.

Άγιε Επίτροπε, εμείς ως κατηγορούμενοι 9,οο ώρα της 22-10-14 δώσαμε το παρών στο φυσικό μας δικαστή, ενώ ο κατήγορός μας φέρων το ιερατικό του σχήμα, αγνόησε το δικαστήριο και αρνήθηκε ως ο Πέτρος ότι ήταν μαθητής Του την ώρα που Εκείνος ομολογούσε ενώπιων του Πιλάτου την Θεϊκή προέλευση του.  Όταν το Ράσο κρύβει ένα απατεώνα υποκριτή, δεν μας εξέπληξε η συμπεριφορά του, και θα είμαστε παρόντες όσο μας το επιτρέψει Εκείνος, ενώπιων του Δικαστηρίου να του αφαιρέσουμε τη Μάσκα!!!

Άγιε επίτροπε, ο <Πατήρ> Δημητράκιος πως είναι δυνατόν να έχει σχολή κατηχητικού και να υιοθετεί πλαστά έγραφα ιδιοκτησίας, του περιβάλλοντος χώρου του Αγίου Γερασίμου;

Άγιε Επίτροπε, έστω και ανωνύμως, ρώτησε ως επίτροπος Ναού, τον κκ, Εφραίμ και Νικόδημο ως Ορθοτομούντες την Αγία Γραφή, να σου πουν πως ερμηνεύουν την Επικεφαλίδα αυτού του άρθρου, που παρεπιπτόντως είναι και η Δευτέρα εντολή που υπαγόρευσε ο Θεός στο Μωυσή. Επίσης υπενθύμισε τους την 9η εντολή  < Ου ψευδομαρτυρήσεις> γιατί οι Δέκα Εντολές δεν είναι Φαρισαϊκά Ράσα, να τα αλλάζουν κατά το δοκούν, εορταστικά ή υποκριτικά πένθιμα!!!