Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΑΣ


YBΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΑΣ

Το σωτήριον έτος 2002 είχαμε πάλι Δημοτικές εκλογές στο  δήμο Ερμιόνης, τέσσερεις οι υποψήφιοι, Αν. Λεμπεσης, Γ. Μπουρίκας, Ιωσ. Μερτύρης και ο γράφων, οι οποίες κατά την άποψη μου, ήταν η πλέον Πολιτισμένες του παρελθόντος και για αρκετό καιρό του μέλλοντος.

Δεν με έβρισε κανένας δεν έβρισα κανέναν!!!                                                                Ο κ, Λεμπεσης τόλμησε να με κατηγορήσει ότι ήθελα να κάνω την Ερμιόνη …Σιγκαπούρη και εισέπραξε τα χειροκροτήματα του ακροατηρίου.                               Εγώ απευθυνόμενος στο ίδιο ακροατήριο, ζήτησα από τους συμπατριώτες μου να ψηφήσουν τον καλλίτερο, πέραν αυτού ουδέν!!!                                             Και οι τέσσερεις παρουσιάσαμε τα προγράμματα μας και οι συμπατριώτες μου επέλεξαν τον κ, Λεμπέση.

Εγώ όχι μόνο συνεχάρη τον κ, Δήμαρχο, αλλά και κατόπιν παροτρύνσεων του ανέλαβα την ποδοσφαιρική ομάδα του Ερμή και επανίδρυσα την ομάδα του μπάσκετ, στάθηκα δε τον ίδιο χρόνο δίπλα του, στην διεκδίκηση και την κατασκευή του γηπέδου της Ερμιόνης με πλαστικό τάπητα. Η δε ομάδα μας αναγκάστηκε να προπονείται και να αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Αργολίδας, στα γήπεδα θερμησίας και Ηλιοκάστρου μακριά των φιλάθλων της                                Θεωρώ δε τιμή μου που μου δόθηκε η ευκαιρία να φανώ χρήσιμος στη γενέτειρα μου και στους συμπολίτες μου!!!   

Σήμερα παρακολουθώ τους υποψηφίους Δημάρχους και προβληματίζομαι  ποιος άραγε τους εξουσιοδότησε να κρίνουν το έργο των απερχόμενων, των οποίων αρμόδιος είμαι εγώ ο δημότης τους, τους οποίους και επέλεξα, χωρίς την  συμβουλή τους, απορρίπτοντας τον αυτοπροσδιορισμό τους στην θέση του εισαγγελέως, υποτιμώντας την ετυμηγορία μου!!!

Ως υποψήφιοι Δήμαρχοι ή σύμβουλοι, και διεκδικητές αυτών των θέσεων η κριτική σας και οι επικρίσεις σας είναι εξ αντικειμένου υποκειμενικές και επουσιώδεις. Εάν οι προθέσεις σας είναι να υπηρετήσετε τον Δήμο μας, περιοριστείτε στην υποβολή των προτάσεων σας, με την υπόσχεση ότι θα προσπαθήσετε για όσα είστε ικανοί να πράξετε, και τηρήσετε τον λόγο σας!!!