Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

ΝΥΝ ΑΠΟΛΥΕΙΣ ΤΟΝ ΔΟΥΛΟΝ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΤΑ.....

 

Κ, Γανώση, εάν ρωτούσες τον πατέρα Νικόδημο, θα σου έλεγε ότι ο εκ δεξιών του Κυρίου, με ένα μνήσθητι μοι Κύριε, μπήκε πρώτος στον Παράδεισο, εσύ τι την ήθελες την μακροσκελή απάντηση στη Κυρία Αντωνοπούλου;

Ουδέν κακό αμιγές καλού.

Κ, Γανώση η Εθνική  Αντίσταση άρχισε το 1941 και τελείωσε αρχές 1945, επομένως οι Ερμιονίτες δεν ήταν θύματα του εμφυλίου!!! 

Και μια προειδοποίηση στον Γιώργο τον Φασιλή, που είναι Αντιπρόεδρος του Ερμιονικού Συνδέσμου, να προσέχει μήπως κατά την απογείωση υποστεί Βέρτικο, και είναι ΚΡΙΜΑ, γιατί κάθε Σύνδεσμος έχει ένα Καταστατικό  και με αυτό πορεύεται!!! 

Ο Ερμιονικός που είναι αντιπρόεδρος πόσα έχει; Εάν δεν ξέρει είναι θύμα, αν ξέρει είναι συνυπεύθυνος.  

Νοταράς Γεώργιος

ΥΓ. Κ, Δαμαλίτη εγώ δεν έχω ευρύ αναγνωστικό κοινό, εάν εσύ μου δώσεις το λόγο σου να παρουσιάσεις τις αποκαλύψεις μου, εγώ ευχαρίστως μέσω του Αλιβανιστου σου τις παραχωρώ!!!