Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΚΥΡΙΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟΝ ΤΣΕΛΛΟ ΕΡΜΙΌΝΗ


Κύριε Νίκο,

Έχω ενώπιων μου την κατάθεση σου εις βάρος μου προς υπεράσπιση του κ, Ιωάννη Αμπελά στην υπόθεση της ξεθεμελιώσεις των σκαλοπατιών για τα όποια και διατυπώνεις την άποψη ότι δεν υπήρχαν το 1827.       Επίσης και την αρθ. Πρωτ. 491/13-2-01 αίτηση παραιτήσεως σου από το αξίωμα του Πρόεδρου του Δημ. Συμβουλίου και  την ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου εις την οποία αφού αναφέρεις τους λόγους καταλήγεις.

<Ευχαριστώ όλους για την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε δύο φορές στο αξίωμα του Πρόεδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, και για την συνεργασία στα πλαίσια των εργασιών του Δημοτικού Συμβουλίου. Ευχαριστώ τους Δημότες που με τίμησαν με αυτόν τον υψηλότατο βαθμό προτίμησης.>

 Στην κατάθεση σου στην Πταισματοδίκη αναφέρεις ότι γνώρισες τον Παπά-Γιάννη Αμπελα μόλις πριν 16 χρόνια, ο οποίος είναι εφημέριος του Ι. Ναού των Παμμεγίστων  Ταξιαρχών εδώ και 30 χρόνια και όμως γνωρίζεις ότι το 1827 δεν υπήρχαν σκαλοπάτια στον Ι. Ναό!!!  

Κύριε Νίκο μου είναι αδύνατον να καταλάβω πώς μέσα σε 11 χρόνια διαφοράς των δύο εγγράφων, από τις ευχαριστίες προς τους Δημότες, δια των πράξεων σου τους απαξίωσες ιστορικά και πολιτιστικά!!!  Ελπίζω στο Δικαστήριο να μου δοθεί η ευκαιρία να πληροφορηθώ όσα δεν έμαθα στα 80 μου χρόνια, Ελπίζω να μην έπεσες θύμα της Φιλαργυρίας του.