Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Εναντιωθείτε στη σωματική και ψυχολογική βία κατά της Γυναίκας



Εναντιωθείτε  στη σωματική και ψυχολογική βία κατά της Γυναίκας

Ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι στον πλανήτη, χορεύουν σήμερα θέλοντας να στείλουν το μήνυμα, ότι οι άνθρωποι είναι ανάγκη να σέβονται ο ένας την προσωπικότητα του αλλού, ανεξαρτήτως φύλου. Δεν αρκεί μόνο αυτό, κάθε μέρα σε κάθε σπίτι, σε κάθε σχολείο, σε κάθε κοινωνία, σε κάθε χώρο εργασίας, σε κάθε θρησκευτική κοινότητα, όποια και αν είναι τα ήθη και έθιμα, οι οικογενειακές καταβολές μας, θα πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τον συνάνθρωπο μας, ανεξαρτήτου φύλου, ηλικίας, χρώματος, γλώσσας, εθνικότητος, γκρεμίζοντας κάθε διαχωριστική γραμμή που έβαλε ο ανθρώπινος εγωισμός ανάμεσα μας. Γιατί ο πλησίον μας είναι ο κάθε ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Δεν θα συγχωρήσω ποτέ τον εαυτό μου έστω και αν εξομολογηθώ ενώπιον του θεού, για την <αμαρτία> που διέπραξα σε έναν εμπορικό δρομο της Σιγκαπούρης, όταν τρείς νεαρές κοπέλες μου ζήτησαν να τις φωτογραφίσω και τις τρεις μαζί με τη δική τους μηχανή. Μακάρισα την τύχη μου που μου δόθηκε η ευκαιρία να τις εξυπηρετήσω και πονηρά σκεπτόμενος θέλησα να τους προσφέρω ένα ποτό και δίνοντας το χέρι μου τους συστήθηκα, όταν η μία εξ αυτών με ρώτησε:

-Από πού είστε?
-Από την Ελλάδα απάντησα περήφανα.
Και τότε ένα επιφώνημα χαράς ξέφυγε από τα χείλη τους λέγοντας,
Yunan  αμέσως κατάλαβα ότι επρόκειτο για κοπέλες Αραβικής καταγωγής και τις ρώτησα,εσείς?                                                                                                                   
 –Εμείς αεροσυνοδοί της Τουρκικής αεροπορικής εταιρίας, μου είπαν.

Έμεινα άναυδος, αστραπιαία πέρασε από το μυαλό μου, η κυρά Φροσύνη, ο Αθανάσιος Διάκος, ο <συνωστισμός > της Σμύρνης, οι ρημαγμένες εκκλησιές της  Κύπρου, οι δάσκαλοι μου,  Παναγία μου τι ντροπη!!!

Έτρεξα στο ξενοδοχείο έπλυνα τα χεριά μου και βγήκα πάλι στο δρόμο  εθνικά και θρησκευτικά υπερήφανος.

Σήμερα και αύριο και όσο ζω, θα αισθάνομαι μόνο κατανόηση για όλους αυτούς που οι συνθήκες, εθνικές, θρησκευτικές, δεν τους επέτρεψαν  να μου διαμορφώσουν μια συνείδηση, που να απαιτεί την πανανθρώπινη παρουσία μου και την αγάπη στον πλησίον μου!!!