Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Κον ΣΤΑΜΑΙΟΝ ΔΑΜΑΛΙΤΗ

 

ΕΡΜΙΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Αγαπητέ φίλε Μάκη επειδή εγώ δεν ενεργό καθ΄ υπόδειξη άλλα ως υπεύθυνο μέλος του ως άνω Συνδέσμου σε πληροφορώ ότι : 1) κατά την Γενική Συνέλευση της 8ης Φεβρουαρίου 2004 έγιναν και αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ του Ερμιονικού Συνδέσμου εις την οποία και Προήδρευα.  2) Η αρχαιρεσίες έγιναν συμφώνως το Καταστατικό του Συνδέσμου το εγκριθέν υπό του  Πρωτοδικείου Αθηνών με αυξ. αρ. 10942/ 18-5-1965 Και εξελέγη Πρόεδρος ο Κύριος Ιωάννης Σπετσιώτης και Αντιπρόεδρος ο κ, Λίνος Μπενάκης. 3) Τον Φεβρουάριο του 2011 παρατήρησα ότι το επιστολόχαρτο του Συνδέσμου που έγραφε έτος Ιδρύσεως 1965 είχε αφαιρεθεί, μού κίνησε την περιέργεια και την 11-2-2011 επισκέφτηκα το Πρωτοδικείο Αθηνών επί της οδού Λουκάρνεως και εζήτησα αντίγραφο του Καταστατικού ο υπάλληλος μου έδωσε ένα ευρετήριο και μου είπε επειδή έχω δουλειά βρες μου τον τόμο εγγραφής του συνδέσμου και θα στον βρώ να πας να βγάλεις μια φωτοκόπια και έλα να στην θεωρήσω. Αυτό το Καταστατικό εχω εις χείρας μου  χωρίς καμία άλλη Παραπομπή ή τροποποίηση. 4)  Τον Αύγουστο του 2020 ως είχα δικαίωμα εζήτησα από τον Πρόεδρο του Συνδέσμου να με πληροφορήσει ποιο Καταστατικό ακλουθεί και δεν έλαβα καμιά απάντηση ως επίσης και τον Αντιπρόεδρο κον Φασιλήν  Γεώργιο. 5) Την 29-9-2020  επισκέφτηκα πάλι το πρωτοδικείο  ΑΘΗΝΏΝ και εζήτησα νέο πιστοποιητικό γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω πως μπορούσε ο Ερμιονικος σύνδεσμος να επεκτείνει τις δραστηριότητες και πέραν της Ερμιόνης εκτός και εάν έχει αλλάξει Καταστατικό. Ακολούθησα την ίδια διαδικασία και διαπίστωσα ότι στο ευρετήριο η σελίδα που ήταν εγγεγραμμένος ο Σύνδεσμος μας έλειπε, διαμαρτυρήθηκα άλλα ο υπάλληλος δεν μπορούσε να με εξυπηρετήσει . Έφυγα και επέστρεψα την άλλη μέρα    με τα στοιχεία του προηγούμενου Καταστατικού αλλά ο τόμος που ήταν εγγεγραμμένος δεν ήταν στη θέση του. Τότε ο υπάλληλος με προέτρεψε να τον αναζητήσω στα δικαστήρια του Πρωτοδικείου. Πράγματι επήγα και τον βρήκα στο γραφείο της κας ΡΟΒΟΛΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ  εζήτησα αντίγραφο αλλά ανταυτού μου έδωσαν ένα πιστοποιητικό περί Κατάθεσης Σωματείου το ο ποίο και έχω εις χείρας μου. Εις αυτό αναγράφονται τέσσερις τροποποιήσεις  μια εκ των οποίων είναι αυτή που αναφέρεις 21-11-1991 .η οποία ευρίσκεται εις χείρας μου και η οποία δεν αναφέρεται σε απόφαση Γενικής Συνελεύσεως άλλα  είναι υπογεγραμμένη από τον  αείμνηστο Απόστολο Γκάτσο και την σφραγίδα του συνδέσμου μας και την υπογραφή του τότε  Γραμματέα (το όνομα στη διάθεση όποιου ενδιαφέρεται). Επειδή ο αείμνηστος Απόστολος Γκάτσος ήταν υπεράνω κάθε υποψίας, για να διαπράξει τέτοιου είδους αλχημείες, θεωρώ υπεύθυνο για τις κατόπιν εορτής  τροποποιήσεις τον σημερινό Πρόεδρο κον Ιωάννη Σπετσιώτη και προκειμένου κάποιος υπάλληλος του Πρωτοδικείου να απολυθεί καλλίτερα να πάει αυτός στο σπίτι του!!!  Όσο για τα σχολειά σου στο πρόσωπο μου αγαπητέ Μάκη, τα αντιπαρέρχομαι γιατί εγώ δεν συνηθίζω να αλλάζω γνώμη για τους φίλους μου.

Νοταράς  Γεώργιος