Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

ΟΥΠΩ ΚΑΙΡΟΣ....ΟΥΚΕΤΙ ΚΑΙΡΟΣ






ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΤΗ ΥΔΡΑΣ  ΕΦΡΑΙΜ


Σεβασμιότατε και ο έσχατος της ιεροσύνης υπηρέτης, θα είχε συμπεριλάβει στα καθήκοντα του, την πνευματική καθοδήγηση των πιστών της χριστιανικής κοινότητας, που ελέω Θεού προΐσταται!!!
Ξεκινώντας με βάση αυτή τη σκέψη διερωτώμαι Σεβασμιότατε τι σας συμβαίνει;   Είστε ανίκανος να διαχειριστείτε τα θέματα της μητροπόλεως  που η ιερά σύνοδος σας έχει αναθέσει, και το υπουργείο Θρησκευμάτων ενέκρινε;                                                

 Έχετε πέσει θύμα αφρόνων υφισταμένων που υποσκάπτουν την προσπάθεια σας υποκινούμενοι από ιδιοτελή συμφέροντα; Αδυνατείτε για άλλους λόγους που εμείς δεν γνωρίζουμε να επιβάλλεται την τάξη;
 Σε αυτές τις περιπτώσεις ή παραιτείστε η πάρτε το μαστίγιο και καθαρίστε την εκκλησία της Ερμιόνης. Σεβασμιότατε εγώ αδυνατώ να παρεμποδίσω τις εργασίες στο Ναό των Ταξιαρχών ούτε και με ασφαλιστικά μέτρα, γιατί έχω ενοχοποιηθεί ως <Αλιβάνιστος> και ούτε καν μπορώ να σκεφτώ να φύγω από εδώ, γιατί εδώ γεννήθηκα και αυτά που παρέλαβα από το γονιούς μου οφείλω να τα παραδώσω στα παιδιά μου όχι ως είχαν, άλλα καλλίτερα, ενώ εσείς ήρθατε εδώ εξ ανάγκης, για βιοποριστικούς λόγους και αντί να είσαστε ευγνώμονες γιατί σας παρείχαμε όλα τα μέσα όπως Εκκλησίες,  Γηροκομείο, εκκλησιαστικά φιλόπτωχα ταμία, χώρους  για να επιτελέσετε το εκκλησιαστικό σας έργο, εσείς ως άφρονες φαρισαίοι άλλα οικειοποιηθήκατε άλλα ερμητικά κλειδώσατε και άλλα καταστρέψατε, όμως εμείς μείναμε όρθιοι και εγώ στα περιθώρια που μου επιτρέπει ο νόμος θα αγωνιστώ                          εναντίον της Ιεράς … ομάδας  που κατά συρροή εξαπατά δημόσιες  υπηρεσίες και τον λαό της Ερμιόνης.            
Σεβασμιότατε η γραφίδα των ζώντων θα σας αναφέρει ως καταστροφέα, ενός Βυζαντινού και Ιστορικού μνημείου της Ερμιόνης.
Σεβασμιότατε είπα και ελάλησα και αμαρτία οκ έχω. Τελεία και παύλα, επ΄ αυτού του θέματος.                                      

Νοταράς  Γεώργιος

Υ.Γ Ο προκάτοχο σου έκανε αργό ένα άξιο ιερέα, γιατί ενδιαφέρθηκε για την ευπρέπεια αυτού του Ι. Ν. επειδή πλησίαζε η εορτή του και ενδιαφέρθηκε να τοποθετηθεί εγκαίρως το Ιερό τέμπλο, με τραγικές συνέπειες, για αυτόν και την οικογένειά του.. 

Ν.Γ.