Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

 

Διαβάζοντας την αναφορά του πρώην Δημάρχου Ερμιόνης  κ, Ανάργυρου Λεμπέση στην δενδροφύτευση του Όρους Πρωνός, υπο του Ερμιονικού Συνδέσμου και χάριν της Ιστορικής αλήθειας θα ήθελα να επισημάνω τα κάτωθι: 

Ο Ερμιονικός Σύνδεσμος διά του Πρόεδρου του κ, Απόστολου Γκ[ατσου, των συμβούλων και των μελών του, συνέλαβαν την ιδέα της δενδροφύτευσης  του Όρους Πρωνός και προέβησαν στην αγορά των δενδρυλλίων και την φύτευση  αυτών. 

Ακολούθως ενέκριναν την επιθυμία μου να αναλάβω  την επιτήρηση των, για τουλάχιστον πέντε χρόνια, μέχρι να μην έχουν ανάγκη περαιτέρω φροντίδας.  Την αποστολή αυτή  ανέλαβαν  και έφεραν εις πέρας μαζί με τα δενδρύλλια της Αγίας Ερμιόνης, ο αγαπητός Θείος μου + Μιχαήλ Σταμ. Μερτύρης και ο φίλος μου + Άγγελος Σκούρτης.

 Ευχαριστώ τον Ερμιονικό Σύνδεσμο, που μου έδωσε την ευκαιρία να υπάρξω χρήσιμος στην ιδιαίτερα μου Πατρίδα.  

Νοταράς Γεώργιος