Προς, Υπολιμεναρχείο Ερμιόνης
Κύριοι,
Οι απόψεις μας είναι συμβουλευτικές και δε δεσμεύουν
1) Είναι επιβεβλημένη η αριθμητική χωροθέτηση θέσεων ασφαλούς αγκυροβολίου, δια την προστασία των περιουσιών, των
επαγγελματιών και ερασιτεχνών αλιέων, καθώς και των σκαφών αναψυχής.
2) Τα αγκυροβόλια πρέπει να κατανεμηθούν αναλόγως του μεγέθους και του βυθίσματος των σκαφών προς αποφυγή ζημιών.
3) χαρτογράφηση του χώρου με ακριβή βυθίσματα, δια την πλήρη ενημέρωση των ναυτιλομένων.
4) Υποχρεωτική ενημέρωση των σκαφών που προσεγγίζουν τον λιμένα, μέσω VHF για τον αριθμό θέσης που υποχρεωτικά θα πρυμνοδετήσουν.
5) Κατά τον ελιμενισμό περισσοτέρων του ένος σκαφών, η παρουσία λιμενικού οργάνου είναι επιβεβλημένη προς αποφυγή
παρεξηγήσεων, που προσβάλουν τη γενικότερη εικόνα της πόλης.
6) Η πρυμνοδέτηση ή πλαγιοδέτηση μεγάλων αλιευτικών σκαφών
γρι-γρι ανεμότρατες κλπ ως και η εκφόρτωση αλιευμάτων στη περιοχή των Μανδρακίων να απαγορεύεται, να παραχωρηθεί δε χώρος στη νέα προβλήτα του βορείου λιμενοβραχίονα που χαρακτηρίζεται εμπορικός.
7) έως ότου δημιουργηθεί καταλληλότερος χώρος φορτοεκφορτώσεως των οχηματαγωγών να παραχωρηθεί μόνιμος
χώρος, στην ανατολική άκρη της νέας προβλήτας, τα δε φορτηγά αυτοκίνητα να εισέρχονται στην προβλήτα, όταν το προηγούμενο έχει εκφόρτωση και αποχωρήσει. Εμπορεύματα μετά την αναχώρηση του πλοίου να μη παραμένουν στην προβλήτα. 8) Σε καμιά περίπτωση, τα δίχτυα δε θα πρέπει να απλώνονται στο κατάστρωμα του παράλιου χώρου, που χρησιμοποιούν οι τουρίστες περιπατητές.
9) Η βόρεια πλευρά της νέας προβλήτας πρέπει να ομαλοποιηθεί
για καλύτερη πρόσβαση στα σκάφη.
10) Η λεγόμενη γλίστρα στα Μανδράκια, πρέπει να κλείσει το συντομότερο, αφού προηγουμένως η γλίστρα του βόρειου λιμένα προσφέρεται για την ανέλκυση και καθέλκυση σκαφών, διότι σε τίποτε δεν ωφελεί και δεν υπάρχει προηγούμενο, ακαλαισθησίας και περιβαλλοντικής αυθαιρεσίας.
11) Τα δικαιώματα του λιμενικού ταμείου, να γίνονται απαιτητά διότι οι καλές υπηρεσίες αμείβονται. Τίποτε δεν προσφέρεται δωρεάν!!!
12) Η καθαριότητα στο λιμάνι πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους μας και στους υπότροπους να επιβάλλονται πρόστιμα χωρίς ανάκληση!!!
13) Η στάθμευση σε απαγορευμένους χώρους, της δικαιοδοσίας της λιμενικής αρχής να επιτηρείται καθημερινά.
Γ. Νοταράς
Πρόεδρος Ερασ. Αλιέων.
ΥΓ Αγαπητέ Μάκη αυτή η επιστολή, εστάλη στο λιμεναρχείο τον Ιούνιο του 2003, από τότε έχουν περάσει 11 χρόνια, διαπίστωσες καμία αλλαγή; Λίγο υπομονή και αφού δημοσιευθούν όλες οι ενέργειές μου και οι αντιδράσεις ορισμένων φορέων, τότε δεν προφητεύεις, αλλά εκ του ασφαλούς προδικάζεις το μέλλον.
Κύριοι,
Οι απόψεις μας είναι συμβουλευτικές και δε δεσμεύουν
ούτε επηρεάζουν τις απόψεις των άλλων φορέων, που τα συμφέροντά τους ή οι απαιτήσεις τους, τυχόν διαφέρουν των δικών μας. Με την ελπίδα ότι συμβάλουμε στην αρμονική λειτουργία του λιμένος, καταγράφουμε κατωτέρω τις επισημάνσεις μας.
1) Είναι επιβεβλημένη η αριθμητική χωροθέτηση θέσεων ασφαλούς αγκυροβολίου, δια την προστασία των περιουσιών, των
επαγγελματιών και ερασιτεχνών αλιέων, καθώς και των σκαφών αναψυχής.
2) Τα αγκυροβόλια πρέπει να κατανεμηθούν αναλόγως του μεγέθους και του βυθίσματος των σκαφών προς αποφυγή ζημιών.
3) χαρτογράφηση του χώρου με ακριβή βυθίσματα, δια την πλήρη ενημέρωση των ναυτιλομένων.
4) Υποχρεωτική ενημέρωση των σκαφών που προσεγγίζουν τον λιμένα, μέσω VHF για τον αριθμό θέσης που υποχρεωτικά θα πρυμνοδετήσουν.
5) Κατά τον ελιμενισμό περισσοτέρων του ένος σκαφών, η παρουσία λιμενικού οργάνου είναι επιβεβλημένη προς αποφυγή
παρεξηγήσεων, που προσβάλουν τη γενικότερη εικόνα της πόλης.
6) Η πρυμνοδέτηση ή πλαγιοδέτηση μεγάλων αλιευτικών σκαφών
γρι-γρι ανεμότρατες κλπ ως και η εκφόρτωση αλιευμάτων στη περιοχή των Μανδρακίων να απαγορεύεται, να παραχωρηθεί δε χώρος στη νέα προβλήτα του βορείου λιμενοβραχίονα που χαρακτηρίζεται εμπορικός.
7) έως ότου δημιουργηθεί καταλληλότερος χώρος φορτοεκφορτώσεως των οχηματαγωγών να παραχωρηθεί μόνιμος
χώρος, στην ανατολική άκρη της νέας προβλήτας, τα δε φορτηγά αυτοκίνητα να εισέρχονται στην προβλήτα, όταν το προηγούμενο έχει εκφόρτωση και αποχωρήσει. Εμπορεύματα μετά την αναχώρηση του πλοίου να μη παραμένουν στην προβλήτα. 8) Σε καμιά περίπτωση, τα δίχτυα δε θα πρέπει να απλώνονται στο κατάστρωμα του παράλιου χώρου, που χρησιμοποιούν οι τουρίστες περιπατητές.
9) Η βόρεια πλευρά της νέας προβλήτας πρέπει να ομαλοποιηθεί
για καλύτερη πρόσβαση στα σκάφη.
10) Η λεγόμενη γλίστρα στα Μανδράκια, πρέπει να κλείσει το συντομότερο, αφού προηγουμένως η γλίστρα του βόρειου λιμένα προσφέρεται για την ανέλκυση και καθέλκυση σκαφών, διότι σε τίποτε δεν ωφελεί και δεν υπάρχει προηγούμενο, ακαλαισθησίας και περιβαλλοντικής αυθαιρεσίας.
11) Τα δικαιώματα του λιμενικού ταμείου, να γίνονται απαιτητά διότι οι καλές υπηρεσίες αμείβονται. Τίποτε δεν προσφέρεται δωρεάν!!!
12) Η καθαριότητα στο λιμάνι πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους μας και στους υπότροπους να επιβάλλονται πρόστιμα χωρίς ανάκληση!!!
13) Η στάθμευση σε απαγορευμένους χώρους, της δικαιοδοσίας της λιμενικής αρχής να επιτηρείται καθημερινά.
Γ. Νοταράς
Πρόεδρος Ερασ. Αλιέων.
ΥΓ Αγαπητέ Μάκη αυτή η επιστολή, εστάλη στο λιμεναρχείο τον Ιούνιο του 2003, από τότε έχουν περάσει 11 χρόνια, διαπίστωσες καμία αλλαγή; Λίγο υπομονή και αφού δημοσιευθούν όλες οι ενέργειές μου και οι αντιδράσεις ορισμένων φορέων, τότε δεν προφητεύεις, αλλά εκ του ασφαλούς προδικάζεις το μέλλον.